Stichting JIJ

HHR

Financieel.

Inkomsten Stichting JIJ.

Subsidie van de gemeente.
Stichting JIJ ontvangt jaarlijks een bescheiden maar essentiële subsidie van de gemeente Gulpen-Wittem. Deze subsidie zal, net als alle inkomsten, volledig ten goede komen aan de jeugdactiviteiten.

Overige subsdies en sponsoring.
De gemeentelijke subsidie zal niet volstaan om alle activiteiten te bekostigen. Daarom zoekt JIJ naar andere inkomsten zoals subsidies, sponsoren e.d.
Wij danken daarom de "Huupe-club" uit Eys, Hanzon Vocaal en de Stichting Limburgse Ballondagen voor hun financiële bijdragen. Daarmee hebben wij meerdere activiteiten goedkoper of zelfs gratis aan onze jeugd kunnen aanbieden.

JIJ wil geen concurrentie aangaan met andere lokale verenigingen en wil ook de lokale ondernemers niet extra belasten. Daarom zullen wij deze niet actief benaderen voor financiële bijdragen. Wellicht wel af en toe voor kleine materiële bijdragen.

Eigen bijdragen van de jeugd.
Tijdens de bijeenkomsten van JIJ wordt niet standaard entree gevraagd.
Wel zullen de deelnemers moeten betalen voor de consumpties. De duurste consumpties zijn een flesje frisdrank (0,5 liter) voor € 0,50. In die prijs zit een kleine winstmarge die weer volledig zal worden gebruikt voor volgende activiteiten.
Soms zit ook bij het inschrijfgeld al een kleine vergoeding inbegrepen voor het 'gratis' hapje en drankje tijdens de activiteit.

Kantoorkosten (papier, kopieerwerk e.d.) proberen we gratis te verzorgen via de werkgevers van het JIJ-bestuur.

Organiseert JIJ activiteiten bij andere organisaties (skiën bij Snowworld bij voorbeeld) dan zullen de kosten daarvan voor rekening zijn van de deelnemers. Uiteraard probeert JIJ korting te bedingen en afhankelijk van de financiële gezondheid van JIJ zal ook uit de eigen kas worden bijgedragen.

Aardige en creatieve volwassenen die wat vrije tijd willen vrijmaken voor de Eyser jeugd van 12 tot 17 jaar worden van harte uitgenodigd zich aan te melden via een van bovenstaande telefoonnummers of per e-mail.
Eerst meer informatie? Neem contact met ons op en onder het genot van een kop koffie vertellen we u graag alles wat u weten wil.