Stichting JIJ

HHR

HUISHOUDELIJK REGLEMENT

STICHTING JIJ.

Bij bijeenkomsten van groepen mensen is het nodig met elkaar afspraken te maken over wat wel en niet kan en mag. Deze afspraken moeten duidelijk zijn en er voor zorgen dat de activiteiten in goede orde verlopen en ook niet tot overlast voor anderen kunnen leiden.

Deze afspraken zijn vastgelegd in het Huishoudelijk Reglement (HHR).

Afhankelijk van de situatie kan de leiding (tijdelijk) andere of aanvullende afspraken maken en deze mondeling of schriftelijk aan de deelnemers bekend maken. Het nakomen van deze afspraken is bepalend voor het mogen deelnemen aan de activiteiten van Stichting JIJ.

Het niet nakomen van de afspraken kan er toe leiden dat de overtreder gewaarschuwd wordt of, bij herhaling of bij extremere overtredingen, de toegang tot activiteiten van Stichting JIJ wordt ontzegd.

Tijdens bijeenkomsten van JIJ wordt de deelnemende jeugd geacht:

-         Niet te roken

-         Geen alcohol bij zich hebben

-         Geen alcohol te drinken

-         Niet te spelen met aanstekers of lucifers

-         Geen messen of vergelijkbare gevaarlijke spullen bij zich hebben

-         Geen spullen bij zich hebben die wettelijk verboden zijn

-         De plaats van de activiteit niet te verlaten zonder medeweten van de leiding

-         Naar de plaats van de activiteit te komen en deze te verlaten zonder overlast voor de omgeving te veroorzaken

-         Na de bijeenkomst rechtstreeks naar huis te gaan (uitgezonderd bij dagactiviteiten)

-         De plek van de activiteit gezamenlijk op te ruimen voor men naar huis gaat

-         Geleende spullen (voor bij voorbeeld sport- en spelactiviteiten) na gebruik terug te brengen en op te ruimen.

-         Zich zo te gedragen dat anderen daar geen last van ondervinden of letsel kunnen oplopen.

-         Zich verder te houden aan alle regels van norm en fatsoen die redelijkerwijs bekend mogen zijn.

Bij activiteiten zijn we met een groep die lol en plezier wil hebben. Daar zullen wij ons best voor doen, maar we verwachten dat ook JIJ er aan bijdraagt dat het voor iedereen leuk is en blijft. Hou dus rekening met de omgeving, gedraag je sportief en ga eerlijk met elkaar om.

STICHTING JIJ TRACHT OUDERS ZOVEEL MOGELIJK VOORAF TE INFORMEREN OVER DATA, LOCATIE EN TIJDEN VAN ACTIVITEITEN VAN JIJ. STICHTING JIJ ACCEPTEERT GEEN AANSPRAKELIJKHEID VOOR GEBEURTENISSEN DIE BUITEN DE ACTIVITEITENLOCATIE PLAATSVINDEN.

Eys, 24 maart 2006

Aardige en creatieve volwassenen die wat vrije tijd willen vrijmaken voor de Eyser jeugd van 12 tot 17 jaar worden van harte uitgenodigd zich aan te melden via een van bovenstaande telefoonnummers of per e-mail.
Eerst meer informatie? Neem contact met ons op en onder het genot van een kop koffie vertellen we u graag alles wat u weten wil.