Stichting JIJ

Financieel
Het laatste nieuws!
HHR

Hieronder treffen jullie een kleine  aanvulling aan op wat al kort is toegelicht op de pagina "HOME".

Wat en voor wie is JIJ?

Wat is JIJ?
JIJ koos er bewust voor een stichting in plaats van een vereniging te zijn. Het grote verschil is dat je van een stichting geen lid hoeft te worden en dus minder verplichtingen hebt.
Je hoeft bij voorbeeld geen contributie te betalen en je bent ook niet verplicht 'altijd' te komen. Meer vrijheid blijheid dus.

De keuze van de activiteiten wordt bepaald door de jongeren. In dat opzicht werken we dus wel als een vereniging.
Verder is JIJ een organisatie waar voor en door de jongeren van Eys, Nyswiller, Wahlwiller en Partij gemiddeld één keer per maand een activiteit wordt georganiseerd. In principe is dat altijd de laatste vrijdag van de maand.

JIJ is bedoeld voor de jeugd die op de middelbare school zit, maar (veelal) nog te jong om alleen uit te mogen gaan.

.

Aardige en creatieve volwassenen die wat vrije tijd willen vrijmaken voor de Eyser jeugd van 12 tot 17 jaar worden van harte uitgenodigd zich aan te melden via een van bovenstaande telefoonnummers of per e-mail.
Eerst meer informatie? Neem contact met ons op en onder het genot van een kop koffie vertellen we u graag alles wat u weten wil.